Tým ISR Racing s Liborem Milotou a Filipem Salaquardou za sebou má další úspěšný víkend v rámci International GT Open v Barceloně. V sobotním závodě dokázali vybojovat třetí místo, zatímco neděle přinesla osmou pozici po penalizaci deseti sekund.
„Bylo to skvělé, třetí místo je za mě hodně pozitivní. Podium jsme si přivezli znovu, což není vůbec špatné,“ hodnotil Milota. „Sobota byla podobná jako na Red Bull Ringu – já jsem startoval, vyjel skvěle a udržel pozice v rámci vlaku rychlých aut, Filip pak perfektně dokončil závod a zajel fantastický finiš,“ doplnil.
Salaquarda souhlasil s hodnocením sobotního závodu, ale poukázal na drobné komplikace: „Třetí místo bylo dobré, i když mohlo být lepší. Byli jsme zaseklí za Lamborghini, nemohl jsem ho předjet, ale nakonec se to podařilo a podium bylo naše.“

Nedělní osmou pozici ovlivnila penalizace a startovní komplikace. „Bohužel se mi nepovedl úplně start, byl jsem blízko za McLarenem a byl to start za safety carem. Musel jsem hodně brzdit, abych nenaboural, což mě stálo několik míst,“ popsal Salaquarda.
Incident s Marcusem Paverudem podle Salaquardy rozhodl o penalizaci: „Dostal jsem se za něj v zatáčce, byl jsem na vnitřku, ale on mi zavřel dveře, bylo to úplně bezohledné. Málem jsem se otočil, ale ustál jsem to. Dostali jsme za to deset sekund, což nás posunulo ze sedmého na osmý místo.“
Milota doplnil svůj pohled: „V neděli jsme měli smůlu, auta před námi Filipa přibrzdila při startu a musel dotahovat pole. Snažili jsme se dostat nahoru, což vedlo k nebezpečným situacím, a nakonec k penalizaci. I přesto si závod užil a snažili jsme se bodovat.“
Celkově si tým ISR Racing připsal další cenné body do šampionátu a potvrzuje, že jejich strategie s Milotou startujícím a Salaquardou dokončujícím závod funguje spolehlivě.
„Model start-pit stop-finiš nám vychází lépe než obrácený. Sobota byla perfektní, neděle složitější, ale zkušenosti bereme s sebou dál,“ uzavřel Milota.
Motoristická novinářka se specializací na okruhové a vytrvalostní závody. Zaměřuje se na dění v mezinárodních a evropských šampionátech, jako jsou FIA WEC, GT World Challenge Europe, GT Cup Series, a věnuje pozornost také MotoGP a Formuli 1.